Lördag..

Äntligen krypit ner i sängen :) Firade min kusin Emelie innan idag :) Trevligt att träffa släkten inte allt för ofta man gör det längre, Tyvärr :/ Sen blev det att åka direkt till jobbet, kom där ifrån vid halv två inatt. Det är det värsta med jobbet att man aldrig riktigt vet när man slutar. Sen tog jag en cigg med Angelica efter hon slutat sitt jobb då ringde mamma precis i rätt tid också för att få skjuts hem från krogen ;) Imorgon har jag lovat mamma att hjälpa till att städa min brors lägenhet nu när vi äntligen tömt den på alla grejer. Sen ska jag åka till sjukhuset och hälsa på min älskade storebror :) Har lite dåligt samvete för jag inte varit där på ett tag men det tar så på krafterna att se honom ligga där :( Saknar honom så himla mycket! Nu får det bli att sätta på en film innan man somnar :) Lägger upp bilder på mina tatueringar med som jag sa att jag skulle ;)
Sov så gott alla" Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0