Tisdag..

Idag har jag ju varit på APT på jobbet :) Så först fick vi mat och fika och satt och lyssnade på våra chefer i någon timme. sen va det ju dax för överraskningen :) Bowling blev det :) Spelade inte en och en utan i lag jag hamnade i lag med Emma, Simon och Vigge och vi kom på en härlig tredje plats :) Det blev mycket lyckat, kul att se folk släppa loss lite grann utanför jobbet också. sen åkte jag till Arsalan och träffade lite vänner som va där. Imorgon ska jag på utbildning på jobbet mellan 17.00-19.00 får se hur det går. Ska försöka förklara för saya eller va han hette våran nya chef om hur allt ligger till med min bror och så och att det inte är direkt rätt tid för mig att behöva visa framfötterna om man säger så hoppas verkligen att han förstår att det är en kämpig tid för mig just nu. nehe nu blir det film som vanligt ;) God natt! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0