Dagarna går....

Jaha då va den här helgen också slut. *Suck* va tiden går fort. Snart är det April :O Skönt att våren börjar komma nu iallafall. Längtar såå mycket till sommaren och hoppas verkligen det blir en lååång sommar i år :) Det hade behövts efter denna kalla och låånga vinter som varit.
Nu är det över en månad sen olyckan med min bror hände och han har fortfarande inte vaknar :( Men mamma hade pratat med läkarna idag och då sa dom att dom trodde att det va lite på gång nu iallafall :) Han har ju haft ögonen öppna ganska mycket och han hade tydligen följt lite med blicken också så det är ju positivt :) Önskar verkligen bara att han kunde ta och vakna nu :/ Det känns så tomt när inte han finns omkring en, Saknar han och hans otroligt lama samtal :) Han brukar ju ha så tråkigt när han sitter i lastbilen hela dagarna så då ringer han ju gärna och snackar massa skit ;) och "skäller" lite på en när man inte varit hemma när han varit där och hälsat på :P Vet inte vad jag skulle gjort om han inte längre skulle finnas i mitt liv :/ Han har alltid funnits där och ställt upp för mig och skyddat mig ifall det varit något. Han har alltid varit så överbeskyddande emot mig så det finns inte :) Alltid sagt va jag får träffa för killar och va jag inte får träffa för killar :P Va vi har bråkat om det såå många gånger :P Han betyder så fruktansvärt mycket för mig. Nehe åter till helgen I fredags blev det utgång, faktiskt en väldigt lyckad kväll fast vi alla hade känt på oss att kvällen skulle sluta i Kaos :P Så på lördagen va det väl ingen av oss som mådde speciellt bra direkt. Så blev en vääldigt lång fika på Adelante i typ 5 timmar :P Sen skulle vi gå och sätta oss och spela lite på maskinerna på Waffis både Jag och Angelica vann fakitskt ;) Angelica lite mer än mig då :P Några kill kompisar kom dit sen fastnade vi där och blev kvar hela kvällen :P Och idag har det varit en lugn och skön dag va och fikade en sväng som vanligt :P Sen blev det bio med Angelica, Matilde, Adam, Sammy, Khaled, Danne och en till som jag inte kommer ihåg va han heter :P " Hur många lingon finns det i världen" såg vi. Faktiskt riktigt mysig film trodde dock att den skulle va lite roligare men helt okej :) Angelica grät som ett litet barn i slutet haha. Veckan som kommer blir nog också ganska lugn, Detta ända som är planerat än så länge är att gå ut en liten sväng på onsdag då Angelica, Sofia och Carro har fixat ett evenemang på Sliver med Black and White tema :) Dom gjorde det som deras projekt arbete i skolan, så det ser vi fram emot och på torsdag blir det nog relaxen på Rosenlund först sen jobb på kvällen/natten :) Annars inga mer planer vad jag kan komma på just nu. Oj då helt plötsligt va klockan väldigt mycket så då får det bli något avsnitt av Weeds innan man somnar :)
God natt och sov så gott. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0