Helgen..

Nu var denna helgen också över. Tiden går så fruktansvärt snabbt. I fredag va jag och min syster och hälsade på våran bror som nu flyttats till sjukhuset i Eksjö istället. Skönt att slippa åka så långt. Det va skönt att se honom han såg ialf lite piggare ut och kunde andas lite själv utan respiratorn så det är ju ett litet framsteg :) Han har inte vaknat ännu men han hade ena ögat halv öppet så det kändes som om han såg oss och som att han följde oss med blicken det kändes lite otäckt men det va ändå skönt att se. Sen kom även han kompisar Fidde, Ewwa och Emma dit :) Helt underbara människor som även har startat en blogg där dom ska samla in pengar som kan hjälpa oss i familjen lite på traven med alla utgifter som tillkommer msvensen.blogg.se heter den. Igår blev det utgång för första gången på tre eller fyra veckor :) Va faktiskt skönt att få komma ut och roa sig lite. Jag och Emma satt hos henne och förfestade lite sen tog vi taxi ner till stan där vi mötte upp hennes pojkvän och hans kompisar på åtta glas träffade Angelica där med :) Efter en stund drog vi vidare till Karlssons där vi fick en fortsatt bra kväll. Så idag har man väl inte mått toppen direkt men det är ju sånt man får räkna med :P Idag låg jag hemma och mådde skit typ halva dagen sen träffade jag Angelica, Matilde, Sammy, Khaled och Adam på en fika på Adelante :) Sen gick vi till Olearys för dom ville kolla fotbollen som dom hade tippat på :) Men nu ska jag kolla på några avsnitt av Weeds och försöka sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0