Måndag

Nu kom jag precis hem och la mig i sängen :) Blev bio idag igen :O Denna gången blev det The Adjustment bureau helt okej faktiskt lite tänka film men det gick ändå ;) Vi lovade ju igår att vi skulle följa med på den filmen en annan dag för "grabbarna" ville ju absolut inte se hur många lingon finns det i världen igår så då hade vi ju inte så mycket att säga till om idag när dom ville att vi skulle följa med på denna haha :P Va uppe hos min bror på sjukhuset en sväng idag med :) Alltid skönt att åka och hälsa på honom. han skulle ju börja med rehablitering denna veckan så dom va där samtidigt men han reagerade inte när dom "slog" på armar och ben men han följde lite med ögonen så dom trodde ialf att han såg oss :) Men dom ger inte upp hoppet så dom ska komma typ två gånger i veckan och kolla om han gör några framsteg med det. vilket vi självklart hoppas på :) Imorgon har jag lovat pappa att städa båda bilarna jag använder, kan ju verkligen säga att det behövs. Tror jag har hela min gaderob i den ena bilen :P så är väl dax att ta in och tvätta lite kanske, annars inget planerat för morgon dagen ska väl träffa Angelica och Matilde med så klart :) Hoppas på fint väder imorgon så kanske det blir en promenad runt munksjön med hunden också :)
Som vanligt blir det något avsnitt av Weeds innan jag somnar :)
Så god natt och sov så gott!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0