Ny tatuering ;)

Idag började det med att vi åkte och fikade som vanligt sen va vi faktiskt och kollade på fotboll Sverige mot Moldavien inte så jätte intressant men trevligt :) Sen åkte jag, Angelica och Matilde hem till Robin där även Johan och Jonas va. Johan fyllde i sin tatuering så självklart blev vi också sugna på en. Så efter ganska mycket tjat så gick Robin med på att ge mig och Matilde var sin. Inget seriöst direkt men en rolig grej. Så vi skrev BITE ME på insidan av underläppen :P Trodde det skulle göra fruktansvärt ont men inte riktigt så farligt faktiskt mest en obehaglig känsla.
Så nu va tredje tatueringen gjord ;) Lägger upp bilder på dom lite senare så ni får se. Min första tatuering va mitt namn i nacken när jag va typ 15, gjorde det privat och va verkligen inte nöjd med den så bad en kompis som är tatuerare fixa den och det gjorde han ju självklart :) Så det blev en blomma över namnet en Lilja. Men namnet lyser fortfarande igenom lite så ska fylla på den lite grann. Sen har jag en stjärna på foten som inte heller är speciellt snygg en kompis gjorde den efter några öl så inget märkvärdigt precis haha. Nu ska jag försöka sova. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0