Saknar dig!

Ligger bara och tänker på dig och hur allt kommer bli.
Ifall du vaknar, vilket liv kommer du att få? Kan man kanske ens kalla det för ett liv?
Du har alltid haft en sådan livsglädje, Du lever för att styrketräna och köra cross och motorcykel och allt vad det är. Du lever ju för att göra saker hela tiden, Jag tänker bara på hur ledsen du kommer bli om du vaknar upp och hela ditt liv kommer vara förändrat? Det är nästan det jag blir mest ledsen för, Hur du kommer att må sen? Hur dåligt du kommer må ifall du inte får göra dom saker du älskar att göra? Du drömmer om att bli bodybuilder och går in för det till 1000% kommer all den tid du lagt ner vara bort kastad nu då? Kommer du kanske aldrig kunna uppleva dina drömmar? Du har precis köpt motorcykel som du varit så glad för och inte ens kunnat köra på än för vädret varit så dåligt, Ska du aldrig kunna köra den när du väntat och längtat så mycket? Fan blir så ledsen när jag tänker på hur ledsen och besviken du kommer att bli. Vill ju att du ska leva det livet du alltid drömt om att leva. Att du ska kunna vara fri till att göra precis vad som helst. Varför ska livet vara så jävla orättvist? Vad har du gjort för att förtjäna detta? Varför ska sådana här saker hända fina och underbara människor? Varför inte pedofiler och våldtäktsmän för? Sådana människor som gjort något riktigt hemskt? som inte förtjänar att leva ett bra liv? Blir så jävla arg bara jag tänker på det. Du har alltid funnit där för mig, du har alltid ställt upp för mig vad det än har varit, Du har gjort allt för mig verkligen. Jag uppskattar verkligen allt du gjort för mig och jag önskar bara jag kunde ha gjort något nu? Att man kunde gjort något för att hjälpa till på något sätt. Jag kommer alltid finnas här för dig! Du betyder allt för mig!
Saknar dig så det gör ont i hela mig verkligen. Kan inte sluta tänka på dig en ända sekund.
Älskar dig över allt annat underbara bror <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0