Sluta aldrig hoppas!

Imorgon så kanske min bror får bli förflyttad till Ryhov i Jönköping istället, Hoppas hoppas :) Hade varit skönt att få ha honom lite närmre slippa åka fram och tillbaka till Linköping hela tiden, Han är fortfarande stabil så hoppas verklige på att han kommer att vakna snart. Vill bara ha ett slut på detta nu, Ett väldigt bra slut då givetvis :)
Och det är jag säker på att det kommer bli. Han är ju så stark och envis så han måste fixa detta.
Så imorgon blir det möte med läkaren uppe i Linköping som förhoppningsvis ska kunna berätta lite mer hur läget är känns inte som att man fått några direkta svar på något än. Och det känns inte så bra att gå runt och inte veta något så hoppas att han kan ge några svar. Hade verkligen känts helt underbart ifall han fick komma till Jönköping imorgon. Som sagt man får aldrig sluta hoppas!
Annars har det varit en lugn och skön dag varit ute och gått i nästan två timmar med Emma och min lilla hund Nikki :) Va väldigt skönt att få komma ut lite. Sen har jag varit och hämtat Julia och Millan på stationen när dom kom hem från Göteborg, Va kul att få träffa dom lite. Imorgon blir det nog en promenad med Millan sen ska jag och julia åka och kolla på bal klänning för jag kanske ska gå balen med Julia :) Kan bli kul imed att man inte får någon egen bal. Efter det ska vi nog träffa Angelica och Matilde på en fika i stan :) Alltid kul att träffa sina goa tjejkompisar lite :) Försöka få annat att tänka på.
Bror :)
Älskade storebror.
Saknar dig så fruktansvärt mycket.
Älskar dig och kommer alltid att göra kommer alltid finnas vid din sida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0