Sömnlös!

Nu är klockan halvsex på morgonen och jag har fortfarande inte somnat. Ligger bara och tänker på dig och allt som hänt och händer. Fan det gör så jävla ont i mig när du bara ligger där och jag inte kan hjälpa dig eller göra något för att allt ska bli bra igen. Känner mig så jävla hjälplös och värdelös som fan. Vill ju bara att du ska vakna upp så jag kan få se dig le igen och höra dina "dumma" kommentarer. Saknar dig så mycket!! Vet inte va jag tar mig till snart. Du betyder verkligen så jävla mycket för mig, Ska jag kanske behöva klara mig utan min underbara storebror? Vem ska skydda mig från alla "elaka" män där ute? Vem ska bli arg på mig när jag träffar någon som jag vet säkert du kommer tycka är en jävla idiot för enligt dig vet jag att du inte tycker någon duger åt mig. Minns när jag träffade C och du började skrika på mig och vi bråkade som fan och sen kom du till mig och sa förlåt och vi båda grät. Men ja självklart va det du som hade rätt i slut ändan det vet vi ju båda två.  Ligger bara och gråter och minns alla minnen bra som dåliga, Alla dåliga minnen kan jag bara se positivt på just nu och bara skratta åt hur dumma vi har varit.
Du och våran underbara syster betyder allt för mig! Finns så mycket jag vill säga till dig! VAKNA NU DÅ!!
Älskar dig Bror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0