Torsdag

Igår var det en lugn dag va ute och gick skogspromenad med Linn och våra hundar Nikki och Nalle sen åkte jag hem duschade och låg i soffan någon timme och bara degade. Sen åkte jag och hämtade Linn igen så åkte vi upp till sjukhuset en liten snabbis och hälsade på min bror :) Sen åkte vi vidare och träffade Julia och Millan. Julia sov här inatt så nu sitter jag och väntar på att hon ska vakna någon gång :O Så vi kan åka ner till stan och kika lite :) Ikväll blir det stavgång med Millan, Julia, Angelica, Matilde och Sofia :) Om nu alla är på ikväll då vill säga det är säkert någon som inte "kan" :P Jag och Julia ska åka ner och kolla balklänning sen med :) Jag går ju inte i skolan längre men Julia vill inte gå med någon kille som hon ska behöva va med hela kvällen så då frågade hon mig i stället som känner alla i hennes klass och så, Och det ser jag ju självklart fram emot i med att jag inte får någon egen bal :)
Ska väl försöka hinna gå en långpromenad med min lilla hund Nikki också :) Och hinna åka upp till sjukhuset och hälsa på :) Man vill ju vara där så mycket man kan nu när han är så nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0